Наркевицька громада
Волочиський район, Хмельницька область

Проведення очищення влади в Наркевицькій селищній раді

                                                                                       

 

 

ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ ВОЛОЧИСЬКИЙ РАЙОН

НАРКЕВИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Наркевицька селищна об’єднана територіальна громада

вул.Незалежності,2 смт.Наркевичі, Волочиський р-н,Хмельницька обл.,31260

Тел./факс (03845) 6-11-96,e-mail: nsr_otg@ukr.net  код ЄДРПОУ 04403444

                                                                                                                    

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

21  листопада   2016 року                           Наркевичі                               № 150-н

 

Про  початок перевірки, передбаченої

Законом України «Про очищення влади»,

посадових осіб місцевого самоврядування

Наркевицької селищної ради

 

 

 

                       Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірностей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563, плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р:

          1. Провести перевірку достовірності відомостей стосовно застосування заборон передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» ( далі – перевірка), щодо начальників відділів, спеціалістів відділів селищної ради.

          2. Визначити діловода селищної ради Чейчук Людмилу Іванівну відповідальною за організацію проведення перевірки.

          3. Затвердити дату початку проведення перевірки, зазначеної Законом України «Про очищення влади» щодо осіб, визначених у пункті 1 цього розпорядження (додається).

          4. Секретарю виконкому селищної ради Козак Тетяні Михайлівні забезпечити супровід організації проведення перевірки та надання юридичних консультацій та роз’яснень з питань, що виникатимуть під час проведення зазначеної перевірки.

          5. Відповідальному за дану ділянку роботи Чкйчук Л.І. забезпечити ознайомлення посадових осіб, зазначених у пункті 1 цього розпорядження, у тому числі тих, які відсутні на роботі ( у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, перебувають у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпусках, відпусках без збереження заробітної плати ) з цим розпорядженням.

          6.  Особам зазначеним у пункті 1 цього розпорядження, стосовно яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дати початку перевірки подати  власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та про згоду на проходження перевірки і оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 Порядку  проведення перевірки достовірності відомостей  щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563.

          7.  Відповідальному за дану ділянку роботи  Чейчук Л.І. попередити осіб, стосовно яких здійснюється перевірка, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 6 цього розпорядження, або повідомлення у заяві про застосування до них заборони, визначеної частинами третьої або четвертої статті 1 Закону України «Про очищення влади», є підставою для звільнення із займаної посади.

     8.  Секретарю селищної ради Козак Т.М. оприлюднити це розпорядження на офіційному сайті Наркевицької селищної ради у день його прийняття.

     9.  Секретарю селищної ради Козак Т.М. у триденний термін після одержання заяви від особи, яка проходить перевірку, забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті інформації про початок проходження перевірки, копії її заяви та декларації ( крім відомостей, що віднесені законодавством до інформації з обмеженим доступом).

    10.  Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

      

    

 

                                 Селищний голова _______________Л.В.ГУЛА

 

 

                                                                            

 

                                                                                                                                                 Додаток 4

                                                                                                                                                                           до Порядку 

                                                                                       (в  редакції постанови Кабінету Міністрів України

                                                                                                                                              від 25 березня 2015р. № 167)

 

 

                                                                                                        Міністерство юстиції  України

                                                                                                        вул.Городецького, 13,

                                                                                                        м.Київ, 01001

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

Про початок проходження перевірки відповідно до

Закону України «Про очищення влади»

      21 листопада 2016року          в     Наркевицькій селищній раді

      (дата початку перевірки)         ( найменування органу державної влади/органу місцевого  самоврядування) 

 

 

 Розпочато проведення перевірки щодо таких осіб:

            -  Богомазюк  Майї  Василівни – начальника відділу обліку та звітності селищної ради;

            -  Заганяч       Анастасії Вікторівни – спеціаліста відділу економічного розвитку та інвестицій;

            -  Мельник     Людмили  Василівни – спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту;

            -  Тимчук        Катерини Олександрівни -  реєстратор;

            -  Клак             Анни    Миколаївни – спеціаліста відділу обліку та звітності;

            -  Камінської Наталії Володимирівни – начальника івдділу соціального захисту населення;

            -  Дудар         Ірини    Петрівни – спеціаліста відділу земельних відносин,екології, містобудування та архітектури;

            -  Дяченко  Сніжани Анастасіївни – начальника  відділу земельних відносин,екології, містобудування та архітектури;

            -  Боярчук    Юлії  Миколаївни – спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту;

            -  Буяр  Тетяни Павлівни – начальника відділу освіти, молоді та спорту;

            -  Басистюк  Ольги Володимирівни – спеціаліста відділу соціального захиссту населення;

            -  Цебрій    Олени Василівни – спеціаліста фінансового відділ;

            -  Литвинюка Сергія Олеговича – начальника відділу культури і туризму;

            -  Хабаль   Ірини  Іванівни – спеціаліста відділу обліку та звітності;

            -  Петрук   Ніни  Петрівни – начальника фінансового відділу.

 

 

 

                                           Селищний   голова                                   Л.ГУЛА

 

Відомості про стан

проходження перевірки

 

ПІП особи, щодо якої здійснюється перевірка

Посада

Документи про перевірку

Висновок

Заява

Декларація

Богомазюк  Майя   Василівна

Начальник відділу обліку та звітності

 

 

 

Заганяч Анастасія Вікторівна

Спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій

 

 

 

Мельник Людмила Василівна

Спеціаліст відділу  освіти. молоді та спорті

 

 

 

Тимчук Каатерина Олександрівна

реєстратор

 

 

 

Клак  Анна Миколаївна

Спеціаліст відділу обліку та звітності

 

 

 

Камінська Наталія Володимирівна

Начальник відділу соціального захисту населення

 

 

 

Дудар Ірина Петрівна

Спеціаліст відділу земельних відносин,екології,містобудування та архітектури

 

 

 

Дяченко Сніжана Анастасіївна

Начальник відділу земельних відносин,екології,містобудування та архітектури

 

 

 

Боярчук Юлія Миколаївна

Спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту

 

 

 

Буяр Тетяна Павлівна

начальник відділу освіти, молоді та спорту

 

 

 

Басистюк Ольга Володимирівна

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

 

 

 

Цебрій Олена Василівна

Спеціаліст фінансового відділу

 

 

 

Литвинюк Сергій Олегович

Начальник відділу культури та туризму

 

 

 

Хабаль Ірина Іванівна

Спеціаліст відділу обліку та звітності

 

 

 

Петрук Ніна Петрівна

Начальник фінансового відділу